Популарниот американски магазин Time се приклучи на сè поголемиот број медиуми кои склучуваат договор за лиценцирање со технолошката компанија OpenAI. Тоа значи дека креаторите на ChatGPT ќе може легитимно да ги обучуваат своите големи јазични модели со написи од целата 101-годишна архива на публикацијата.
Компанијата за вештачка интелигенција исто така ќе има пристап до содржините на Time во реално време за да одговори на барањата на корисниците во однос на најновите вести.
Склученото долгорочно стратешко партнерство се очекува да донесе придобивки и за Time, бидејќи ChatGPT ќе ги цитира медиумите и ќе приложува линкови до изворниот материјал на веб-страницата на публикацијата.
Сè повеќе големи медиумски куќи се одлучуваат за партнерство со OpenAI, наместо да влегуваат во конфликт со компанијата за вештачка интелигенција. Технолошкиот развој продолжува да создава предизвици за издавачите на глобално ниво, па тие мора да бараат нови извори на приходи.
Финансиските услови на договорот помеѓу Time и OpenAI не се познати, но претходните слични договори вклучуваа и паричен надоместок за издавачите.