Во светот на YouTube, неколку млади ѕвезди успеале да изградат империја и да заработат милиони преку своите канали. Овие деца, со поддршка од нивните семејства, создаваат содржини кои привлекуваат милиони прегледи и следбеници ширум светот. Во продолжение, ви ги претставуваме трите најуспешни млади YouTube ѕвезди, нивната историја, начинот на работа и детали за нивните заработки.
1. Влад и Ники
Владислав (роден на 26 февруари 2013 година) и Никита Вашкетов (роден на 4 јуни 2015 година) се браќа од Мајами, Флорида, со руско потекло. Тие го започнаа својот YouTube канал “Vlad and Niki” во април 2018 година, каде што објавуваат видеа со улоги, влогови и реклами. Нивните родители, Сергеј и Викторија, управуваат со 21 YouTube канал на 18 јазици. Главниот канал има над 133 милиони претплатници и е меѓу најгледаните во светот. Во 2019 година, се проценуваше дека заработуваат околу 312.000 долари по видео.
2. Лајк Настја
Анастасија Радзинскаја, позната како “Лајк Настја”, е родена во 2014 година во Краснодар, Русија. И покрај дијагнозата на церебрална парализа при раѓање, нејзините родители започнаа YouTube канал во 2016 година, каде што објавуваат видеа од нејзините посети на детски паркови и други активности. Каналот брзо стекна популарност, а семејството се пресели во САД во 2018 година. До август 2022 година, главниот канал “Like Nastya” имаше над 120 милиони претплатници и беше меѓу најгледаните на платформата. Според Forbes, во 2019 година, Анастасија заработила 18 милиони долари, додека во 2021 година, нејзиниот приход се зголемил на 28 милиони долари.
3. Рајан Каџи
Роден на 6 октомври 2011 година во Тексас, САД, е еден од најпознатите и најуспешни млади YouTube ѕвезди во светот. Неговите родители, Шион и Лоан Каџи, со јапонско и виетнамско потекло, го поддржале во создавањето на неговиот канал “Ryan’s World” (претходно познат како “Ryan ToysReview”) во март 2015 година, кога Рајан имал само три години.
Каналот започнал со прегледи на играчки, каде што Рајан ги отвора и оценува најновите играчки на пазарот. Неговата искрена и ентузијастична презентација брзо привлече внимание, што резултираше со експлозивен раст на бројот на претплатници и прегледи. Со текот на времето, содржината се прошири и вклучува научни експерименти, едукативни видеа и забавни влогови, со што каналот стана омилен меѓу децата и родителите ширум светот.
Успехот на “Ryan’s World” не се ограничува само на YouTube. Во 2017 година, семејството Каџи потпиша договор со компанијата PocketWatch, која се занимава со маркетинг и лиценцирање на детски содржини. Ова партнерство доведе до создавање на телевизиската серија “Ryan’s Mystery Playdate”, која се емитува на Nickelodeon и е наменета за предучилишна возраст.
Покрај тоа, Рајан има своја линија на производи, вклучувајќи играчки, облека и училишен прибор, кои се продаваат во големи трговски ланци како Walmart и Target. Оваа диверзификација на приходите значително придонесе за неговата финансиска состојба. Според проценките, до 2025 година, нето вредноста на Рајан Каџи изнесува околу 110 милиони долари, што го прави еден од најплатените YouTube креатори во историјата.
Рајан и неговото семејство продолжуваат да создаваат нови и иновативни содржини, со цел да ја задржат и прошират својата публика. Нивната посветеност и креативност се пример за тоа како семејната соработка и поддршка можат да доведат до извонреден успех во дигиталната ера.
Ангажманот на децата на интернет носи и предности и ризици. Од една страна, платформите како YouTube можат да понудат креативен израз, финансиски успех и едукативни можности. Од друга страна, прекумерната изложеност може да влијае на приватноста, менталното здравје и нормалниот развој на детството. Затоа, клучно е родителите да постават баланс, да обезбедат безбедна средина и да ги насочуваат децата кон здрав однос со дигиталниот свет.