Noplace е како модерен Мајспејс со шарени и приспособливи профили кои им овозможуваат на корисниците да споделат со пријателите сè – од статус на врска со она што го слушаат или гледаат, читаат, прават.
Навестувајќи го својот потенцијал на потешко достапниот пазар на Gen Z, noplace стана вирален пред јавното лансирање за титулата „најсоцијална мрежа“ и функција која им овозможува на корисниците да се изразат со прилагодување на боите на нивните профили.
Целта на креаторите на nospace е да обезбедат и понудат место каде што луѓето ќе можат да ги следат своите пријатели, но и каде ќе можат да најдат нови следбеници или пријатели со кои споделуваат интереси.
Корисничките профили може да содржат ознаки – кои апликацијата ги нарекува „ѕвезди“ – за нивните интереси и теми од интерес. На пример, корисниците можат да го додадат својот хороскопски знак, нивниот тип на личност Мајерс-Бригс, нивните хоби или фандоми на нивните профили, кои потоа ги прават видливи за другите. Има дури и дел „10 најдобри пријатели“, што потсетува на топ 8 листа на Мајспејс.
Исто така, на noplace, корисниците треба да го споделат она што моментално го прават, а не она што го правеле претходно. Ако сте во нов град или гледате шоу или слушате нов бенд, тоа може да бидат ажурирања на вашиот статус. Апликацијата нуди два доводи: еден со вашите пријатели и друг глобален извор; тука нема приватни профили.
Наместо алгоритми, noplace користи технологија за вештачка интелигенција за да предложи нова содржина. Поточно, апликацијата не го уредува вашиот извор за вас, туку наместо тоа користи вештачка интелигенција за да прави работи како да ви покаже резиме на она што сте го пропуштиле.
Основачот и извршен директор на социјалната мрежа Тифани Жонг почна да работи на noplace во втората половина на минатата година, заедно со тим од седум луѓе кои работат од далечина.