Home МОБИ Започнува нова ера: eSIM е подготвена да го освои пазарот

Започнува нова ера: eSIM е подготвена да го освои пазарот

102

Најновиот извештај на CCS Insight Spotlight укажува на огромниот потенцијал за користење eSIM кај паметните телефони.

Во извештајот се нагласува дека оваа технологија ќе донесе значителни промени во начинот на кој корисниците се поврзуваат со давателите на мобилни услуги и управуваат со нивните мобилни претплати.

Клучот беше, нагласува CCS Insight, пристигнувањето на првиот iPhone само со eSIM за американскиот пазар во 2022 година. Ова ги остави операторите во светот без друг избор освен да ја прифатат технологијата eSIM.

Екосистемот eSIM е веќе добро развиен; 800 оператори во светот досега ја поддржуваат оваа технологија и има повеќе од 200 уреди кои поддржуваат eSIM. Но, иако усвојувањето треба да порасне за повеќе од 150% во 2023 година, анализата на CCS Insight покажува дека сè уште претставува мал дел од вкупните глобални мобилни претплатници, со само 150 милиони, во споредба со 8,9 милијарди мобилни претплатници ширум светот.

Извештајот покажува дека до неодамна, многу телекомуникациски оператори не сакаа да поддржат eSIM кај паметните телефони, плашејќи се од препознавање на важноста на големите технолошки ривали, поттикнување нова конкуренција и губење на приходите од роаминг.

Но, со технологијата поттикната од Apple и со зголемената поддршка од производителите на уреди со Android, бројот на компатибилни мобилни телефони ќе се удвои – од една милијарда на крајот на 2023 година на 2,5 милијарди во 2028 година. Во истиот период, уделот на глобалната продажба на паметни телефони кои поддржуваат eSIM технологија се очекува да порасне од нешто повеќе од една четвртина (27%) на повеќе од половина (56%).

Притисокот на Apple за eSIM технологијата и даде на Северна Америка рана предност во eSIM. Регионот веќе има повеќе од половина од сите глобални корисници на eSIM, со 50 различни даватели на услуги кои ја поддржуваат технологијата. Сега се очекува производителите на уреди со Android да го забрзаат прифаќањето на технологијата. Ова ги вклучува водечките кинески брендови, кои досега воведоа eSIM само на ограничен број меѓународни модели поради прописите што ја забрануваат технологијата на нивниот домашен пазар.

Започнува нова ера: eSIM е подготвена да го освои пазарот