Home ЗАНИМЛИВОСТИ ГЛОБАЛНАТА ИКОНА НА ПОП КУЛТУРАТА НАПОЛНИ 50 ГОДИНИ: Ликот на Hello Kitty...

ГЛОБАЛНАТА ИКОНА НА ПОП КУЛТУРАТА НАПОЛНИ 50 ГОДИНИ: Ликот на Hello Kitty ја направи славна јапонската kawaii-култура низ целиот свет

30

Хелоу Кити викендов наполни 50 години. Како што доликува на поп-икона, измислениот лик со голема глава и украсна панделка во родната Јапонија си доби роденденска прослава со меурчиња, со лак,доби музејска поставка, спектакл во тематски парк и национална турнеја.

Збунет? Добредојдовте на забавата. Ако има една работа во врска со Хелоу Кити, тоа е дека таа е докажано приспособлива и исто толку и приказ на контрастите во текот на нејзината долга кариера. Таа можеби била замислена како огледало за чувствата на другите, но некои жени гледаат моќен симбол во нејзиното лице без уста.

„Итро“, така Мика Нишимура, професор по дизајн на Универзитетот Мејсеи во Токио, опишува како Hello Kitty ги освои светот на трговијата, модата и забавата.  „Американските феминистки рекоа дека таа не кажува ништо и се согласува со сите. Но, во Јапонија, исто така, гледаме како таа може да изгледа среќна ако сте среќни и тажни ако се чувствувате тажни“, изјави Нишимура за Асошиетед прес (АП). ). „Тоа е производна стратегија која е чиста генијалност. Со тоа што е толку приспособлива, Кити ги добива сите тие зделки за соработка“.

Sanrio, јапонската компанија за забава која ги има правата на името и имиџот на Hello Kitty, ги започна прославите пред една година со сметка за анимација на TikTok, игрите Roblox и аватар за апликацијата за социјално вмрежување Zepeto.